داستان های سکسی | انجمن سکسی کیر تو کس

فیلم های سکسی خارجی در MAME85.COM

دانلود فیلترشکن پرسرعت و رایگان برای گوشی های اندروید

گی یهویی با یکی از کاربران انجمن کیر تو کس

سلام ، سعی می کنم خاطره ای که تعریف می کنم با جزئیات باشه .
امیر هستم 20 ساله از مشهد به خاطر بعضی از مسائل تنها زندگی می کنم تو مشهد دیروز که برای یه مساله کاری رفتم اهواز موقع برگشت که خواستم برگردم رفتم فرودگاه یه ترنس اومد کنارم نشست بعد خودش چشمک زد گفت بهت.نمی خوره از اهواز باشی گفتم مشهدی هستم گفت.چه جالب منم دارم میام مشهد و جایی رو بلد نیستم و اینا میشه شماره ات رو داشته باشم تا با هم باشیم منم تنهام تو هتل بهش گفتم باشه و شماره رو دادم بعد که سوار هواپیما شدم اخر پرواز بعد نشستن هواپیما دیدم یه بدنساز هیکلی مخش رو زده بود منم منتظر بودم زنک بزنه که زنگ نزد امروز اومدم قسمت پیام خصوصی ام رو چک کردم دیدم ی
کی پیام داده برای سکس امشب گفت پایه ای گفتم آره منم گفتم بیا ایستگاه مترو … تا بقیه مسیر رو از اون جا با هم بریم خونه بعد رسیدن گفت قبل این که بریم خونه کاندم بگیر منم رفتم کاندوم.گرفتم و رفتیم خونه بعدش گفت لخت کنم گفت بله تپل بود منم تا حالا تپل نکرده بودم و برام جالب بود همه کیس هام لاغر بود اینم بگم کل اشنایی ما تو ده دقیقه بود و اصلا عکس هم دیگه رو ندیدیم و رفتیم سر قرار خوب بگذریم رسیدیم خونه لخت شد و من با وازلین بازش کردم بعد کیرم رو خورد و بعد کاندوم گذاشتم سرش و شروع کردم به کردنش چون بازش کرده بودم راحت می رفت از سایز کیرم خیلی تعجب کرده بود چون
خیلی کلفته کیرم گفت فک نکنم بتونم تحمل کنم ولی اینقدر با انگشتام بازش کرده بودم که راحت تا ته می رفت تو کونش سوراخش حسابی باز شده بود و خیلی هم تنگ بود.کلا بعد داشتم تلمبه ای می کردمش که ابم اومد و ریختم رو پشتش بعدم دوباره یه کاندم دیگه گذاشتم سر کیرم و از جلو کردمش و براش جلق می زدم تا ابش اومد و اینقدر ازش اب اومد و لذت برد که چی خیلی هر دو حال کردیم و برام جالب بود در عرض ده دقیقه کیس برای سکس پیدا شد و یه ساعت بعدش سکس کردیم
ممنون.خوندین ببخشید طولانی بود امیدوارم لذت برده باشید متشکرم از وقتی که قرار دادید برای خوندن .